Nowa usługa Orange - UCaaS
Platforma UCaaS pozwala dostarczyć klientom funkcjonalności z zakresu Unified Communication oraz Colaboration z niemożliwą do uzyskania w tradycyjnych modelach elastycznością dotyczącą zarządzania skalą, zakresem funkcjonalnym oraz szybkością dostarczenia usługi.
Dzięki zlokalizowaniu platformy w data center Orange oraz posiadaniu w swoim portfelu usług transmisji danych, zarządzania siecią klienta oraz usług głosowych (stacjonarnych i mobilnych) jesteśmy w stanie wziąć odpowiedzialność za wszystkie elementy rozwiązania telekomunikacyjno-informatycznego klienta.
Profile użytkowników z funkcjami Unified Communication i Colaboration:
- IP telefonia
- Instant Messaging i Mobility
- Połączenia video (punkt - punkt, opcjonalnie wielostronne)
- Audio konferencje
- Web konferencje (opcjonalnie)

Podstawowe funkcjonalności oferowane w usłudze UCaaS:
- Dostępność pod jednym numerem (Single Number Reach) - rozmowa przychodząca sprawia, że dzwoni telefon na biurku użytkownika oraz telefon mobilny (równolegle lub z określonym opóźnieniem). Istnieje możliwość skonfigurowania do 4 urządzeń w ramach tej funkcjonalności. Funkcjonalność ta zwiększa o 86% ilość odebranych połączeń oraz skraca czas poświęcony na uzyskanie kontaktu z daną osobą. Nieodebrane połączenia mogą być przekierowane do poczty głosowej.
- Komunikator biurowy / prezentacja statusu (Instant Messeging/Presence) - aplikacja pozwalająca na wymianę wiadomości tekstowych w czasie rzeczywistym (chat) pomiędzy dwoma lub większą ilością użytkowników oraz prezentację statusów poszczególnych użytkowników. Status jest zmieniany automatycznie w zależności od informacji wpisanych do kalendarza lub aktywności użytkownika (rozmowa przez telefon lub brak aktywności). Narzędzie pozwala zwiększyć efektywność pracowników, którzy komunikują się wyłącznie z osobami mającymi aktualnie możliwość podjęcia rozmowy.
- Integracja z klientem poczty elektronicznej (Integrated Messeging) - pozwala na integrację poczty głosowej z klientem poczty elektronicznej (MS Outlook, IBM Lotus Notes, Entourage for MAC i inne działające w oparciu o protokół IMAP). Nagrania z poczty głosowej pojawiają się jako załączniki do e-mail - pozwala to na ich łatwą identyfikację, odsłuchiwanie w dowolnej kolejności, przewijanie i przesyłanie do innych osób.
- Import własnego profilu (Extention Mobility) - pozwala użytkownikowi na zalogowanie się do dowolnego telefonu IP z wykorzystaniem unikalnego hasła, dzięki czemu może prezentować się swoim numerem oraz korzystać z indywidualnych ustawień (klawisze programowalne, restrykcje itp.)
Wróć