Zarządzaj usługami z jednego miejsca w Portalu Premium Support

Funkcje Portalu

Portal Premium Support to narzędzie self-service dla Klientów B2B Orange Polska, które umożliwia:

Dostęp do szczegółowej informacji o usługach

...

Uzyskując dostęp do portalu Klienci mogą w łatwy sposób samodzielnie dotrzeć do informacji o swoich usługach oraz biletów dotyczących danej lokalizacji.

Szczegóły techniczne i dane adresowe

W szczegółach lokalizacji znajdują się informacje techniczne specyficzne dla danej usługi oraz dane adresowe.

Zgłoszenia z danej lokalizacji

W szczegółach znajduje się kompletna lista wszystkich biletów problemowych dotyczących danej lokalizacji.

Zgłaszanie awarii oraz dostęp do statusów zgłoszeń

...

Portal umożliwia zgłaszanie problemów korzystając z dedykowanych formularzy oraz dostęp on-line do statusów wszystkich zgłoszeń.

Formularze online

Zgłaszanie problemów w Portalu powoduje automatyczne otwarcie biletu problemowego w systemach.

Historia i statusy zgłoszeń

Lista biletów problemowych na Portalu jest pobierana on-line z systemów Orange Polska.

Bezpieczny dostęp do danych finansowych

...

Za pośrednictwem Portalu Portal Klienci posiadają możliwość wglądu do listy faktur wraz ze szczegółowymi danymi.

Szczegółowe dane dotyczące faktury

W sekcji użytkownik znajdzie pełną ewidencję faktur oraz szczegółowe dane dotyczące konkretnej faktury.

Możliwość pobrania plików csv

Możliwość pobrania danych szczegółowych faktury (eksport do pliku csv).

Wspierane usługi

Portal Premium Support wspiera następujące usługi

  • Biznes Pakiet Fiber
  • Biznes Pakiet
  • Biznesowy VPN
  • Miejski Ethernet
  • IP PABX
  • Biznesowa Komunikacja Orange
  • Zdalny Dostęp SSL
  • Biznesowa Telefonia IP
  • Transmisja Danych Frame Relay ATM
  • Dostęp do Internetu Frame Relay
  • Ethernet VPN
  • Krajowe Łącza Dzierżawione
  • Zarządzenie Siecią LAN
  • Biznesowy Internet SDSL Zaawansowany
  • Business Everywhere Intranet
  • Prywatny APN w Orange
  • IT dla Firm
  • Linia cyfrowa ISDN
  • Linia analogowa PSTN
  • Dostęp do Internetu DSL
  • Neostrada Biznes
  • Wideo Rozmowa
  • Biznesowa Telefonia IP
  • Infolinie
  • Międzynarodowe Infolinie
  • Numery Skrócone
  • Telekonferencje

 

Uzyskaj dostęp

Co będziesz potrzebować do rejestracji on-line?
Aby rejestracja on-line przebiegała bez przeszkód prosimy o wcześniejsze przygotowanie:

 

NIP i numery bilingowe firmy

Podczas rejestracji podaj swoje wszystkie numery bilingowe aby zobaczyć wszystkie usługi

Jedną z ostatnich faktur

Będziesz proszony o wpisanie wybranych danych z faktury celem weryfikacji

Telefon

Na podany numer telefonu komórkowego otrzymasz kod SMS do weryfikacji

 

Wniosek RIPE

 

 

System RIPE pozwala na wypełnienie formularza o przydział adresów IP